X2desk Hosted VoIP


Wat is X2desk Hosted VoIP?

Met X2desk kunt u afscheid nemen van uw huidige telefooncentrale. In plaats daarvan gaat u gebruik maken van een moderne digitale telefooncentrale. Binnen uw organisatie is niets anders nodig dan een internetverbinding en telefoontoestellen die van deze internetverbinding gebruik gaan maken. Dit levert enorme voordelen op. Niet alleen financieel, maar ook wat betreft schaalbaarheid flexibiliteit en bereikbaarheid. X2desk is een uiterst complete en gebruiksvriendelijke virtuele telefooncentrale, die op basis van ervaringen van eindgebruikers binnen zowel kleine als grote organisaties is ontwikkeld.

Bellen

  • Snelkeuze lijst.
  • Direct bellen vanuit de bedrijfsgids.

NIEUW | Conferentie box

  • Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal mensen.
  • Beveiligd met een pincode voor het deelnemen aan het gesprek.

NIEUW | Belrestricties

  • Per toestel kunnen restricties worden aangebracht voor het bellen naar specifieke bestemmingen en nummers.
  • In combinatie met X2mobile kan dit ook voor de aangesloten mobiele toestellen worden ingesteld.

Gesprekken routeren

  • Alle binnenkomende gesprekken komen daar uit waar u dat wilt.
  • Met behulp van een timer worden routeringen automatisch doorgevoerd (op toestelniveau en generiek).
  • NIEUW |Per ingestelde gespreksroutering kan bij uitbellen een nummer worden ingesteld tbv nummerweergave.
  • Eenvoudig beheren van openings- en sluitingstijden.
  • NIEUW | Alles is via uw toestel in te stellen.

Groepen

  • Instellen van Call en Pickup groepen.
  • Eenvoudig wachtrijen aanmaken.
  • Wachtrij positie en wachttijd melder.

Audio

  • Met de telefoon geluidsfragmenten inspreken of geluidsbestanden uploaden voor wachtrijen, voicemails en keuzemenu’s.
  • Voicemail berichten beluisteren en beheren.
  • Wachtmuziek uploaden in mp3 formaat.
  • Alle geluidsfragmenten in de telefooncentrale eenvoudig beheren.

Keuzemenu’s aanmaken

  • Keuzemenu’s aanmaken.

Gespreksopname (optioneel)

  • Automatisch gesprekken opnemen, terugvinden en opnieuw beluisteren.
  • Notities aanmaken bij gespreksopnames.
  • NIEUW | Gespreksopnames kunnen per e-mail door worden gestuurd.

Naslag

  • Datum, tijd en gespreksduur worden vastgelegd en zijn direct inzichtelijk.
  • Uitgebreide statistieken in grafische weergave.

Configuratie en beheer

  • Eenvoudig nummers en gebruikers toevoegen aan de X2desk omgeving.
  • Aastra en Panasonic toestellen worden volledig ondersteund.
  • Gebruikersrechten op het systeem zijn per gebruiker in te stellen.

Toestel status

  • Op alle aangesloten toestellen en op de X2desk webinterface is de status per toestel zichtbaar (ook in combinatie met X2mobile).

Authorisatie op IP niveau

  • Per toestel is in te stellen vanaf welk IP adres het moet kunnen werken.

De voordelen van X2desk

Minder vaste kosten
Minder belkosten
Complete controle
Altijd de nieuwste telefooncentrale
Uiterst flexibel
Maximale bereikbaarheid

Uw oude telefooncentrale en ISDN-lijnen de deur uit!

Kortom: u stapt snel en gemakkelijk over op X2desk, zonder dat u of uw klanten daar iets van merken én u hoeft zelf niets te doen. Desatel regelt alles, van administratie tot installatie.

Meer weten over X2desk Hosted VoIP?

Wilt u meer weten over X2desk Hosted VoIP en het nieuwe bellen?
Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons tel. 010 202 44 05 of email info@desatel.nl

of

Vul onderstaande velden in en wij bellen u z.s.m. terug: